|
Piszemy prace na zamówienie. Każda z prac przygotowywana jest indywidualnie na zamówienia dla klienta. Nasz kadra zmierzy się z każdym polonistycznym tematem. Więcej informacji:
|
|
|
Opracowaliśmy unikalne zestawy ściąg. Są to gotowe, wydrukowane komplety ściąg, które zostały przygotowane na bieżącą maturę. Więcej informacji o ściągach:
|
|
|
Dzięki naszej płycie bez problemu przygotujesz się do matury. Na CD umieściliśmy gotowe wypracowania, opracowania, powtórki epok oraz wiele dodatków i bonusów, które pomogą Ci przygotować się do matury. Więcej informacji na temat wypracowań:
|
|
|
Strona główna
»
Newsy
»
E-learning w polskich szkołach nadal kuleje
E-learning w polskich szkołach nadal kuleje
|
2012-03-30 |
„Polski system szkolnictwa wyższego jest nadal postrzegany jako tradycyjny, a
nawet przestarzały w wielu obszarach. Stąd prawdopodobnie stosunkowo surowa
ocena przygotowania polskich uczelni do umiejętnego prowadzenia zajęć w
e-learningu" - wyjaśnia dr Justyna Berniak-Woźny z Polish Open University.
Studenci którzy brali udział w badaniu jednoznacznie podkreślają zaletę studiów
przygotowanych w trybie e-learning jaką jest oszczędność czasu, bo aż 86%
respondentów wskazało na taką odpowiedź. Studenci mieszkający w bardzo dużych
miastach najczęściej wskazywali właśnie tę korzyść bo złożyło ponad 94%
deklaracji, dosyć podobnie jest w najmniejszych miastach, gdzie mieszkańców jest
poniżej 100 000 (wskazali 94% deklaracji). Oprócz tego prawie 80% ankietowanych
zaznaczyło, iż studia w tym trybie pozwala na zaoszczędzenie pieniędzy związane
z ograniczeniem kosztów zamieszkania czy też dojazdów.
"Dobrze przygotowane studia e-learningowe pozwalają na zdobycie dyplomu
równorzędnego z tym, jaki otrzymuje się po ukończeniu studiów stacjonarnych w
modelu tradycyjnym" - tłumaczy dr Berniak-Woźny.
E-learning w naszym kraju dopiero raczkuje. "Wiele szkół wyższych w Polsce nie
przywiązuje właściwej wagi do wysokiej jakości zajęć w formie e-learningu,
dlatego decydując się na studiowanie w takim trybie warto dobrze sprawdzić
propozycję danej szkoły" - mówi dr Justyna Berniak-Woźny Polish Open University.
|
|