|
Piszemy prace na zamówienie. Każda z prac przygotowywana jest indywidualnie na zamówienia dla klienta. Nasz kadra zmierzy się z każdym polonistycznym tematem. Więcej informacji:
|
|
|
Opracowaliśmy unikalne zestawy ściąg. Są to gotowe, wydrukowane komplety ściąg, które zostały przygotowane na bieżącą maturę. Więcej informacji o ściągach:
|
|
|
Dzięki naszej płycie bez problemu przygotujesz się do matury. Na CD umieściliśmy gotowe wypracowania, opracowania, powtórki epok oraz wiele dodatków i bonusów, które pomogą Ci przygotować się do matury. Więcej informacji na temat wypracowań:
|
|
|
Strona główna
»
Newsy
»
Jak uczymy języków obcych?
Jak uczymy języków obcych?
|
2005-12-27 |
Jak uczymy języków obcych?
Tłoczno na zajęciach, nauczyciele bez kwalifikacji i za mało godzin - taki obraz nauczania języków obcych pokazuje najnowszy raport NIK.
Według NIK polska szkoła słabo uczy języków. Wiosną tego roku kontrolerzy NIK odwiedzili 67 szkół publicznych (podstawowych, gimnazjów, liceów, zawodowych). Okazało się, że na zajęciach panuje tłok, choć w jednej klasie powinno być od 12 do najwyżej 24 uczniów. W ponad połowie kontrolowanych szkół grupy powyżej 24 uczniów nie zostały podzielone na mniejsze.
- Zbyt późno zaczynamy uczyć dzieci języków. Polska, razem z Portugalią, Słowacją i Islandią, jest w grupie państw, w których obowiązkowa nauka języków zaczyna się najpóźniej, kiedy dziecko ma 10 lat. We Francji i Niemczech uczą się już ośmiolatki, w Norwegii - sześciolatki - mówi Grzegorz Buczyński, dyrektor Departamentu Nauki, Oświaty i Dziedzictwa Narodowego w NIK.
Rzeczpospolita, http://www.rzeczpospolita.pl/, „Uczyć od pierwszej klasy”, Michał A. Zieliński, 13.12.2005
|
|