Strona główna
»
Newsy
»
Konkurs Digital Culture
Konkurs Digital Culture
|
2006-06-09 |
Konkurs Digital Culture
Rozpoczął się konkurs związany z edukacyjną kampanią społeczną – Digital Culture. Jego temat to „Co dla mnie znaczy Digital Culture?”.
Konkurs, podobnie jak kampania, ma na celu popularyzację zaawansowanych technologii wśród ludzi młodych.
Digital Culture to kampania edukacyjna stworzona w celu uświadomienia młodym ludziom znaczenia, jakie nowe technologie odgrywają w procesie rozwoju kulturowego i technologicznego społeczeństw. Stykamy się z nimi niemalże wszędzie: w domu, w szkole, na uczelni, w pracy. Nie zawsze jednak uświadamiamy sobie, jak zaawansowane technologie wpływają na nasze życie.
Dlatego głównym założeniem projektu „Digital Culture” jest popularyzacja rozwiązań technologicznych jako istotnego elementu naszej codzienności.
Celem konkursu jest poszerzenie wiedzy w zakresie tematyki, jaką obejmuje kampania Digital Culture oraz wyłonienie najciekawszej pracy na temat „Co dla mnie znaczy Digital Culture”.
W konkursie mogą wziąć osoby w wieku 10–25 lat. Praca może mieć formę eseju, felietonu, rysunku, zdjęcia, itp.
Termin nadsyłania prac upływa 30 czerwca. Prace konkursowe należy przesyłać na adres organizatora konkursu oraz kampanii:
Fundacja COMMITMENT TO EUROPE arts & business
ul. Jasna 24
00–054 Warszawa
z dopiskiem: DC – konkurs
lub na adres mailowy: dc@digitalculture.pl (w temacie wpisując: DC – konkurs).
Wyniki zostaną podane najpóźniej 10 lipca na stronie www.digitalculture.pl.
Nagrodami w konkursie są: odtwarzacz mp3, pamięć przenośna typu pen driver oraz gadżety kampanii (kubek, koszulka).
Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.digitalculture.pl