|
Piszemy prace na zamówienie. Każda z prac przygotowywana jest indywidualnie na zamówienia dla klienta. Nasz kadra zmierzy się z każdym polonistycznym tematem. Więcej informacji:
|
|
|
Opracowaliśmy unikalne zestawy ściąg. Są to gotowe, wydrukowane komplety ściąg, które zostały przygotowane na bieżącą maturę. Więcej informacji o ściągach:
|
|
|
Dzięki naszej płycie bez problemu przygotujesz się do matury. Na CD umieściliśmy gotowe wypracowania, opracowania, powtórki epok oraz wiele dodatków i bonusów, które pomogą Ci przygotować się do matury. Więcej informacji na temat wypracowań:
|
|
|
Strona główna
»
Newsy
»
Kultura 2.0 – Media, sztuka, dziedzictwo
Kultura 2.0 – Media, sztuka, dziedzictwo
|
2006-11-30 |
Kultura 2.0 – Media, sztuka, dziedzictwo
Dwudniowa konferencja „Kultura 2.0 - Media, sztuka, dziedzictwo. Cyfrowy wymiar przyszłości" odbędzie się 6-7 grudnia 2006 roku w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
Konferencja będzie się składać z czterech bloków tematycznych oraz dwóch nurtów warsztatowych. Tematami wiodącymi nurtu głównego będą: konwergencja, dziedzictwo, twórczość i uczestnictwo, przyszłość.
Sesje warsztatowe poświęcone będą takim zagadnieniom, jak: dziennikarstwo cyfrowe, prawa autorskie, partycypacyjne modele twórczości, animacja komputerowa i film, marketing kultury w dobie Internetu.
Konferencja adresowana jest do szeroko rozumianego środowiska kultury - twórców, menedżerów, przedstawicieli mediów i kultury, osób odpowiedzialnych za politykę kulturalną, przedstawicieli firm technologicznych.
Kultura, najbardziej żywotna i plastyczna, a jednocześnie najbardziej trwała i stabilna tkanka ludzkiej aktywności. Decyduje o jednostkowej i zbiorowej tożsamości, jest środowiskiem społecznej komunikacji.
Zmieniającemu się w historycznych procesach społeczeństwu kultura dostarcza kodów umożliwiających reinterpretację swojego losu, zrozumienie teraźniejszości i projektowanie przyszłości. Jednak wszechobecne komputery, powszechność Internetu i oczywistość telefonii komórkowej zmieniają radykalnie kontekst funkcjonowania kultury.
Artyści otrzymują nowe, niezwykłe narzędzia twórczej ekspresji. Odbiorcy zyskują nowe możliwości uczestnictwa w kulturze. Menedżerowie kultury muszą sprostać nowym formom zarządzania i dystrybucji, odpowiedzialni za przemysły kultury odkrywają, że sprawdzone modele biznesowe coraz szybciej tracą ważność. Przed kierującymi polityką kulturalną wyłania się nowy świat, w którym tak fundamentalne pojęcia, jak twórczość, dziedzictwo i kulturowa suwerenność wymagają ponownej interpretacji.
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Wszelkie informacje o dokładnym programie i warunkach rejestracji znajdują się na stronie:
http://www.kultura20.pl/
|
|