PISANIE PRAC

Piszemy prace na zamówienie. Każda z prac przygotowywana jest indywidualnie na zamówienia dla klienta. Nasz kadra zmierzy się z każdym polonistycznym tematem. Więcej informacji:

ŚCIĄGI WYDRUKOWANE

Opracowaliśmy unikalne zestawy ściąg. Są to gotowe, wydrukowane komplety ściąg, które zostały przygotowane na bieżącą maturę. Więcej informacji o ściągach:

MATURA CD

Dzięki naszej płycie bez problemu przygotujesz się do matury. Na CD umieściliśmy gotowe wypracowania, opracowania, powtórki epok oraz wiele dodatków i bonusów, które pomogą Ci przygotować się do matury. Więcej informacji na temat wypracowań:

INFORMATOR

Strona główna » Newsy » Perspektywy: Jak kształcić uczniów zdolnych - elitarnie czy egalitarnie?


Perspektywy: Jak kształcić uczniów zdolnych - elitarnie czy egalitarnie?

2009-01-08


Perspektywy: Jak kształcić uczniów zdolnych - elitarnie czy egalitarnie?

Najważniejszym kryterium XI Ogólnopolskiego Rankingu Szkół Ponadgimnazjalnych prowadzonego od 11 lat przez Perspektywy i Rzeczpospolitą jest udział uczniów danej szkoły w ogólnopolskich olimpiadach przedmiotowych, a więc niewątpliwie sukcesy uczniów zdolnych.  Nad tym jak kształcić uczniów zdolnych od lat zastanawiają się pedagodzy. A konkretnie - czy skoncentrować się i dać szanse osobom bardzo wybitnym czy też działać w nieco szerszym zakresie, wobec wszystkich…

Głos w tej sprawie wieloktotnie już zabierały osoby i organizacje, które mają spore doświadczenie w kształceniu zdolnych. Należy do nich Krajowy Fundusz na rzecz Dzieci, który w okresie minionych 25 lat wypracował metody zajmowania się dzieckiem szczególnie uzdolnionym. Zdaniem prof. Jana Madeya, przewodniczącego Zarządu Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci trafnie ujmuje to fragment z uchwały Walnego Zebrania Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci:

Walne Zebranie uważa, że podstawową zasadą zreformowanej szkole powinno być podmiotowe traktowanie każdego ucznia. Potrzeby edukacyjne dzieci powinny stanowić punkt wyjścia w pracy każdego nauczyciela.  Celem nauczyciela i szkoły powinno być pomaganie w odkrywaniu bogactwa i różnorodności świata, tworzenie warunków sprzyjających zachowaniom twórczym, ujawnianie się i rozwijanie osobowości ucznia, umiejętności współżycia i współpracy w grupie oraz pracy nad sobą. Szkoła powinna być miejscem aktywności przede wszystkim ucznia, aktywności poznawczej i społecznej, samowychowawczej i w zakresie kształtowania perspektyw życiowych (...)

 

Aby przeczytać cały artykuł, kliknij tu

Źródło: Perspektywy.pl

SZYBKA ŚCIĄGA








Lektury - spis. Jak pisać.

PRZYDATNE INFORMACJE

» bezpłatna powtórka przed maturą z WOS’u

» wiosenny semestr na Uniwersytecie

» internetowe warsztaty dla maturzystów

» salon edukacyjny Perspektywy 2011

» konkurs na najciekawszą trasę wycieczki

» weź udział w projekcie edukacyjnym

SZUKANE W PORTALU

» karta pracy tadeusz borowski odpowiedzi

» wiersz o roztargnionej królewnie

» czyje portrety znajdują się w gabinecie szymona gajowca

» spotkania z klasykami literatury wsip

» spotkania z klasykami literatury wsip

» życzenia urodzinowe w średniowiecznym stylu

więcej...

Ściągi, wypracowania, pisanie prac, prace na zamówienie, charakterystyki, prace przekrojowe, motywy literackie, opisy epok, ściągi i wypracowania z polskiego, historii, geogfafii, biologi, matura
www.e-buda.pl - ściągi i wypracowania

Copyright © 2011 e-buda.pl