|
Piszemy prace na zamówienie. Każda z prac przygotowywana jest indywidualnie na zamówienia dla klienta. Nasz kadra zmierzy się z każdym polonistycznym tematem. Więcej informacji:
|
|
|
Opracowaliśmy unikalne zestawy ściąg. Są to gotowe, wydrukowane komplety ściąg, które zostały przygotowane na bieżącą maturę. Więcej informacji o ściągach:
|
|
|
Dzięki naszej płycie bez problemu przygotujesz się do matury. Na CD umieściliśmy gotowe wypracowania, opracowania, powtórki epok oraz wiele dodatków i bonusów, które pomogą Ci przygotować się do matury. Więcej informacji na temat wypracowań:
|
|
|
Strona główna
»
Newsy
»
Program Wymiany Młodzieży 2002/2003
Program Wymiany Młodzieży 2002/2003
|
2003-03-18 |
Program Wymiany Młodzieży 2002/2003
18 marca w Ambasadzie Kanady w Warszawie odbędzie się uroczystość zamknięcia Kanadyjsko - Ukraińsko - Polskiego Programu Wymiany Młodzieży 2002/2003.
Fundacja Wspomagania Wsi razem z Canada World Youth organizuje ten program już od 9 lat. Do tej pory wzięło w nim udział 160 Kanadyjczyków, 135 Polaków i 25 Ukraińców. W Polsce, tegoroczny program odbywał sie na terenie dwóch gmin - Myszyniec (woj. mazowieckie) i Barciany (woj. warmińsko- mazurskie).
Edukacja jest podstawą rozwoju, zarówno ekonomicznego jak i społecznego. Rozpoczyna procesy demokracji oraz niweluje bariery i podziały społeczne.
W ostatnim czasie na terenach wsi i małych miast obserwuje się wzrost świadomości o roli kształcenia jako warunku osiągnięcia powodzenia życiowego.
Aby wyjść na przeciw tym dążeniom i rozwijać wiedzę i aktywność młodzieży uczestniczącej w Programie, określone zostały następujące edukacyjne cele Programu: szkolenie aktywnych obywateli rozumiejących znaczenie społecznej odpowiedzialności; poszerzanie wiedzy dotyczącej znaczenia i sposobów ochrony środowiska; przygotowanie do sprostania wymaganiom nowoczesnego rynku pracy, rozwijanie idei przedsiębiorczości poprzez wprowadzanie uczestników w zagadnienia gospodarki rynkowej oraz zapoznanie ich z zasadami organizowania i zarządzania małymi przedsiębiorstwami; kształtowanie pozytywnej postawy wobec rozwoju demokracji i integracji międzynarodowej oraz wyjaśnienie znaczenia ochrony dziedzictwa kulturowego z jednoczesnym poszanowaniem innych kultur.
|
|