Strona główna
»
Newsy
»
Program patronatów Polskiej Prezydencji
Program patronatów Polskiej Prezydencji
|
2011-01-05 |
Program patronatów Polskiej Prezydencji
Do 31 marca przedłużony został ostateczny termin składania wniosków o patronat polskiej Prezydencji w UE 2011 r. O wyróżnienie mogą się ubiegać szkoły, organizacje społeczne, jednostki samorządowe i inne instytucje.
Najważniejszym warunkiem uzyskania wyróżnienia jest to, że przedsięwzięcie musi przyczyniać się do promocji Prezydencji Polski w UE w Polsce i/lub za granicą. Patronatem mogą być objęte projekty dotyczące Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej (realizowane w drugiej połowie 2011 r.), które promują członkostwo Polski w UE i jej rolę podczas Prezydencji, wzbogacają program kulturalny czy też oprawę artystyczną Prezydencji, a także angażują na jej rzecz lokalne społeczności oraz prezentują możliwości współdecydowania o kształcie procesu integracji europejskiej przez Polskę i Polaków. Patronatem nie mogą być objęte przedsięwzięcia o charakterze politycznym lub religijnym oraz komercyjnym.
W celu uzyskania patronatu należy, do 31 marca, przesłać wypełniony wniosek (do pobrania na stronie www.prezydencjaue.gov.pl) wraz z wymaganymi załącznikami elektronicznie na adres: patronat@prezydencjaue.gov.pl lub pocztą na adres: al. Szucha 23, 00-580 Warszawa z dopiskiem „Wniosek o patronat Prezydencji Polski w Radzie UE w 2011 roku”. Decyzja o przyznaniu patronatu lub odmowie przyznania patronatu przekazywana jest wnioskodawcy na piśmie w ciągu 30 dni od daty otrzymania wniosku.
Podczas oceny wniosku rozpatrywana będzie m.in.oryginalność projektu oraz potencjalny zasięg dotarcia do wybranych grup docelowych i mediów.
Wniosek o przyznanie patronatu oraz pełny opis zasad przyznawania patronatów znaleźć można pod adresem: www.prezydencjaue.gov.pl/patronaty
KS
Podziel się
|
var addthis_config = {
data_use_cookies: false
}