|
Piszemy prace na zamówienie. Każda z prac przygotowywana jest indywidualnie na zamówienia dla klienta. Nasz kadra zmierzy się z każdym polonistycznym tematem. Więcej informacji:
|
|
|
Opracowaliśmy unikalne zestawy ściąg. Są to gotowe, wydrukowane komplety ściąg, które zostały przygotowane na bieżącą maturę. Więcej informacji o ściągach:
|
|
|
Dzięki naszej płycie bez problemu przygotujesz się do matury. Na CD umieściliśmy gotowe wypracowania, opracowania, powtórki epok oraz wiele dodatków i bonusów, które pomogą Ci przygotować się do matury. Więcej informacji na temat wypracowań:
|
|
|
Strona główna
»
Newsy
»
Szkoły koedukacyjne są złe?
Szkoły koedukacyjne są złe?
|
2005-09-27 |
Szkoły koedukacyjne są złe?
Mózgi chłopców i dziewcząt różnią się, a każda z płci uczy się inaczej. Czy to jest przyczyną braków edukacyjnych naszych szkół?
Czy problemy edukacyjne może rozwiązać powrót do przeszłości? Tak właśnie zdają się sądzić amerykańscy przeciwnicy koedukacyjnej szkoły, przekonani, że różnice pomiędzy chłopcami i dziewczynkami są na tyle duże, iż niezbędne jest kształcenie ich osobno i innymi metodami.
Opierając się na wynikach badań naukowych z ostatnich lat, krytycy koedukacji twierdzą, że mózgi kobiet i mężczyzn w inny sposób przetwarzają informacje. Dziewczynki mają bardziej aktywne płaty czołowe i szybciej rozwijające się "ośrodki językowe", w efekcie ich osiągnięcia szkolne w pierwszych latach edukacji są znacznie większe.
Ignorowanie w edukacji neurologicznych, hormonalnych i rozwojowych różnic między płciami przynosi negatywne skutki przede wszystkim dla chłopców. Nauczycielki przeważające we współczesnych szkołach nie mają zrozumienia dla ich odmienności i próbują uczyć chłopców tak samo, jak uczyły się one same.
Newsweek nr 38/05, http://newsweek.redakcja.pl/, „Kogel-mogel smakuje lepiej”, Tomasz Merta, Bernadeta Waszkielewicz, Maria Orzechowska, 19.09.2005
|
|