|
Piszemy prace na zamówienie. Każda z prac przygotowywana jest indywidualnie na zamówienia dla klienta. Nasz kadra zmierzy się z każdym polonistycznym tematem. Więcej informacji:
|
|
|
Opracowaliśmy unikalne zestawy ściąg. Są to gotowe, wydrukowane komplety ściąg, które zostały przygotowane na bieżącą maturę. Więcej informacji o ściągach:
|
|
|
Dzięki naszej płycie bez problemu przygotujesz się do matury. Na CD umieściliśmy gotowe wypracowania, opracowania, powtórki epok oraz wiele dodatków i bonusów, które pomogą Ci przygotować się do matury. Więcej informacji na temat wypracowań:
|
|
|
Strona główna
»
Newsy
»
Witaj dojrzałości - witaj Unio
Witaj dojrzałości - witaj Unio
|
2003-06-03 |
Witaj dojrzałości - witaj Unio
"Witaj dojrzałości, witaj Unio" to tytuł edukacyjnego projektu skierowanego do tegorocznych maturzystów i uczniów klas trzecich.
Projekt zakłada przeprowadzenie w dniu 3 czerwca 2003 roku w godzinach 10.00-16.00 multimedialnych warsztatów elektronicznych. Zajęcia te prezentują szczególnie ważne problemy dla młodych Polaków w przededniu wejścia Polski do Unii Europejskiej.
Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu patronuje temu projektowi, który został przygotowany przez Wyższą Szkołę Zarządzania / The Polish Open University oraz Fundację Edukacji Ekonomicznej.
Multimedialna prezentacja trwa około 20 minut. Przedstawia możliwości i szanse młodego Polaka w Unii Europejskiej, szczególnie w kontekście edukacji i rynku pracy. Materiał multimedialny trafił do szkół na płytach CD, jego uzupełnieniem jest cykl dyskusji internetowych, który przeprowadzony zostanie 3 czerwca 2003 roku w godzinach 10.00 - 16.00 na stronach WSZ/POU www.wsz-pou.edu.pl Aby wziąć udział w czacie należy najpierw odbyć warsztaty (płyta CD), po ich zakończeniu dzięki specjalnej opcji umieszczonej na płycie można włączyć się do dyskusji.
Do panelu dyskusyjnego organizatorzy zaprosili wykładowców WSZ/POU oraz osobistości ze sfery działalności publicznej i kultury. Maturzyści i inni uczniowie będą mogli nie tylko przyglądać się toczącej się dyskusji, ale także wpływać na jej przebieg, zadając pytania.
|
|